24 Ağustos 2013 Cumartesi

Selam,

Uzun bir aradan sonra yine evimde ve sevdiklerimle olmak çok güzel...
Bu günler benim yeni hayatımın ilk günleri. Oldukça zor bir operasyon
ve acılı günler geçirdim. Her şeye rağmen hayat çok güzel. Tanrı yaratırken
müthiş bir dayanma gücü ve hayatta kalma azmi vermiş insana. Ben bunu birazda
politikacıların koltuk hırsına benzetiyorum:) Yapılan hata ve sevaplara karşı
hala iktidarda kalma hırsı gibi bir şey:))

Bu arada 5 tane kan kardeşim oldu. Bana kan veren oğlumun iş yerindeki arkadaşlarına,
kızımın arkadaşlarına çok teşekkür ederim. Sanki akrabalarım çoğalmış gibi hissediyorum.
Hepsini ziyaret edeceğim. 15 gündür hastahanede benimle yatıp kalkan canım oğlum ve canım kızım
övünmek gibi olmasın ben sizi ne kadar güzel yetiştirmişim. Aslında yetiştirmek diye bir şey yok
sadece çok sevmek var. Biz birbirimizi seviyoruz...

Gelelim asıl kahramana manevi gücüyle yoğun bakımda bile yanımda olmayı başaran, sürekli
telkinleriyle benim iyileşmeme yardım eden, 35 yıl önce bazı nedenlerle birbirimizi kaybettiğimiz
ve son birkaç aydır bulduğumuz sevgili lise arkadaşıma çok teşekkür ederim. Sizi çok seviyorum.

                                                                                                                                     P.



2 yorum:

  1. Gelmiş geçmiş olsun. Yazınızda yer alan "Bu günler benim yeni hayatımın ilk günleri." cümlesi de bu süreçte yaşadıklarınızı çok iyi özetlemiş. Sağlıklı ve mutlu günler dilerim. Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil